lauantai 7. kesäkuuta 2014

Nyt on juhlat juhlittu

Ei tässä oo oikein voinu ees dieettailla, kun kokoajan on ollut jotain.
Eka vuosipäivä, sitten synttäreitä ja tänään oli ystävän yo-juhlat.
Mutta vihdoin ei ole MITÄÄN tiedossa! Ainakaan hetkeen.
Muuta kuin juhannuksena ehkä haluan niitä uusia pottuja ja pihviä. :P

Kolmas ja samalla tokavika viikko Gammaa takana päin!
Ensi viikolla alkaa viimeinen viikko ja sitten on sekin tehty. :)
Ja emt, kyllä ehkä pikku hiljaa alkaa noi lihakset kehittymään.
Alkaa jotain muotoa näkymään käsivarsissa.
Ei sen puoleen, kyllä pitäisikin sillä nostelen painoi 3-5 kertaa viikossa.
Enimmäkseen käytän 3,5kg painoja, mutta jos on todella haastava liike,
tai olen muuten puhki niin sitten käytän 2kg painoja.
Joo eihä noi 3,5kg painot hääppöset ole, ku jotkut mimmit käyttää +10kg painoja. :D
Mutta jostain se on lähdettävä ja pikku hiljaa se voima kasvaa. :)

Nyt jännään tuleeko se miun paketti ensi viikolla...
Btw, Shakeology tuli perille! IHANAA!! I'm saved! 8)
Myyjä postitti sen viime sunnuntaina ja jo tiistaina oli Suomessa!
Tosin vasta torstaina tuli minun postiini, josta sen sitten heti hain.
Eilen sitten aloitin sen juomisen ja olen taivaassa... Mun herkku.<3
Ja myönsin itselleni; minä olen sokeriholisti. Kirjaimellisesti.
En pysty olemaan ilman makeaa, jonka vuoksi Shakeology on minulle pelastus.
Miehenikin ihmettelee, miten joku voi olla niin pahasti koukussa makeaan.
Aivan naurettavaa kyllä, että yhden päivän tauko on jo liian pitkä...
Ja tahdonvoima ei auta, ei myöskään hedelmät tai marjat.
Saattavat lievittää, mutta eivät vie sitä himoa pois.

Olen aikaisemmin tehnyt omatekoista mustikka-mansikka-banaani smoothieta.
Noh nyt päätin lisätä sinne sekaan myös vadelmia ja siitä tuli hurrrjan hyvää!
Huomattavasti parempaa, kun on vattuja seassa. Ehdoton lemppari smoothie.
Sitä olen tehnyt nyt melkein päivittäin ja teen kerralla ison satsin, tulee yleensä n. 1,2l.

Tulee harvoin noita marjoja syötyä niin nyt tulee niitäkin popsittua päivittäin,
herkullisen smoothien muodossa, nams. :)




Mulle on tosiaan tulossa paketti Jenkeistä, jossa siis R&R palautusjuoma,
sekä uusi treeniohjelma! Tarkotus ois aloittaa sillä heti, ku saan Gamman päätökseen.
Maanantaina tulee kolme viikkoa täyteen, kun se on lähetetty Jenkeistä.
Nyt vaan toivon, ettei ois jääny tulliin... Joutuu muuten odottaa lisää. :/

Jään jännäilemään paketin tuloa ja nauttimaan viikonlopusta. :o)

***

Miki Ryuichi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti