maanantai 2. kesäkuuta 2014

Ei mee hyvin ny!

Siis hitto, en edes tiedä mistä aloitan.. Asiat on nyt ihan mullin mallin.
Aloitetaan vaikka siitä, että kun aloitin nämä treenit ja aloin juomaan noita ekstroja,
en uskonut että niistä tulisi niin tärkeä osa mun elämää.

Kun ekan kerran maistoin Shakeologya tammikuussa, oli se ihan hyvää.
Lemppari oli kuitenkin pitkään P90X Results & Recovery palautusjuoma.
Hiljattain olen huomannut, että Shakeologysta on tullut tärkeämpi.
Se on nyt mennyt tuon palautusjuoman ohi, joka on heti tokana lemppari juomana.

Kun aloitin Shakeologyn juomisen, meni n. 2-3 viikkoa niin makeanhimo oli poissa.
Jo silloin mietin, mitä sitten tapahtuu, jos lopetan Shakeologyn käytön?
Tuleeko ne himot takaisin, vaikka taukoa olisi ollut pari kuukautta?
Vai ovatko ne tiessään pysyvästi? No päätin kokeilla.
Arviolta neljä viikkoa sitten Shakeology pussini alkoi ammottaa tyhjyyttään,
joten jouduin luopumaan sen päivittäisestä juomisesta, jotta sitä säästyisi.
Siinä missä ennen join päivittäin, joskus kaksikin kertaa päivässä,
nyt join 2-4 kertaa viikossa. Pussissa on enään yhden annoksen verran jäljellä.
Ehkä kahden, mutta epäilen, joten en ole sitä juonut.
Sitten pahin pelkoni kävi toteen ja ne hiivatun himot ovat tulleet takaisin. :/

Huomasin jo reilu viikko sitten, että alkoi tekemään mieli herkkuja,
tällä viikolla vielä enemmän kuin viime viikolla.
Olen patti tilanteessa, toisin kuin joillain esim. hedelmät auttavat,
minulla eivät. Ne eivät valitettavasti vie sitä makeanhimoa pois kokonaan.
Joten kun minulla ei ole Shakeologya mitä ottaa, olen alkanut taas leipomaan.
Tänään leivoin mustikkapiirakkaa ja eilen söin kolme keksiä ja geisha nappirullan.
Jos saisin itse päättää, millä herkuttelisin, vastaus olisi helppo; Shakeology.
Siitä on tullut minun ehdoton lemppari herkku, se on voittanut kaikki muut herkut.
Mies pitää minua sekopäänä, kun valitsisin Shakeologyn, kuin minkään muun herkun.

Jos saisin itse valita, kumman ottaisin;

Uunituoreen pullan vai Shakeologyn? - Shakeology

Suklaapatukan vai Shakeologyn? - Shakeology

Sipsipussin vai Shakeologyn? - Shakeology

Juissi mehun / Cociksen vai Shakeology? - Shakeology

Uskokaa tai älkää, mutta en keksi mitään herkkua, joka sen voittaisi maultaan.
Mulle se on maailman herkullisin herkku, jota himoitsen ja paljon.


En ole muita makuja maistanut, kuin tuota perus suklaata,
mutta ei ole ollut tarvettakaan.

Se mikä tässä on minun mielestä hassua, on se,
että en ole koskaan ollut hulluna kaikkeen missä on suklaata / on suklaanmakuista.
En esim. tänä päivänäkään pidä kaakaosta tai suklaapirtelöstä.
Ainoastaan siksi valitsin suklaa Shakeologyn, sillä toinen mikä kiinnosti oli vanilja,
mutta vanilja pirtelöitä join Cambridge kuurin kautta niin ei sitten ollut mielenkiintoa
enään toista vaniljaa lisätä siihen päälle, joten päätin kokeilla suklaata.
En olisi uskonut, että voisin rakastua suklaanmakuiseen juomaan näin paljon.

Ja vaikka tämä vei minulta makeanhimon, en voi luvata,
että se veisi kaikilta muiltakin. Itseasiassa Beachbodyn omilla foorumeilla juuri luin,
miten joku postasi, että hänen makeanhimoon Shakeology auttoi vähäsen,
mutta ei vienyt sitä makeanhimoa kokonaan pois.

Olemme kaikki yksilöitä ja se mikä auttaa minun ongelmiin,
ei välttämättä auta toisella, joka on samassa tilanteessa.
Jos olet samassa jamassa, kuin minä ja sinulla on rahaa,
niin ehdottomasti kokeile sen 30 päivää ja kato auttaako.
Minulla auttoi ja nyt ottaakin päähän, kun minulla ei ole tätä lisää!

Yksi 30 päivän pussi minulla on Jenkeissä ystäväni luona.
Alunperin sanoin, että postittaa sen vasta, kun saan ostettua 2 pussia lisää.
Tällä tavoin säästän postituskuluissa.
Nyt tosin sanoin, että postittaa sen mahd. pian.
Hän lupasi sen postittaa viim. ensiviikon torstaina.
Tosin sitten tajusin, että Jenkeistä kestää sen 2-3 viikkoa!
Ja jos se jää tulliin niin menee vielä pidempään ennenkuin sen saan! VOI VATTU!
Äkkiä kattomaan uudestaan ja löysinkin myyjän Briteistä.
Eikun tilaukseen, vaikka tulikin kalliimmaksi, mutta..
Briteistä tilattuna tavara ei jää tulliin ja tulee yleensä 5-8 arkipäivässä.
30 Päivän pussille tuli hintaa postituskuluineen 152€, auts!
"Vaan" 5€ / per annos. :D Kallista touhua, mutta minulle aivan ehdoton.
Jenkeistä posteineen maksaa myyjästä riippuen 110-140€.
Tosin jos jää tulliin, kuten useimmiten jää, tulee laskuun lisää 25% summasta.
Eli jos maksoit juomasta 100€, joudut maksamaan tullille vielä 25€ lisää.

Nyt tässä toivon parasta, että tulisi jo perjantaina perille.
Myyjä vei tuotteen tänään postiin, joten hyvällä tuurilla saan sen perjantaille.
Siihen saakka täytyy vain purra hammasta ja koittaa parhaansa vastustaa sitä himoa.
Tähän mennessä ei ole kovin hyvin sujunut.. ><

Jahka sen saan, menen takaisin alkuun, takaisin noudattamaan dieettiä 110%:sti.
Näin tein vain kaksi päivää, jonka jälkeen muokkasin yhtä ateriaa.
Pikku hiljaa olen vaan jättänyt joitain aterioita syömättä ja painon putominen stoppas.
Olen nyt saanut reilun kilon takaisin siitä, missä olin alimmillani.
Aion syödä myös sitä ateriaa, josta en niin välitä.
Ne kaksi ensimmäistä päivää, kun noudatin ateriasuunnitelmaa 110%:sti,
painokin putosi todella helposti.
Pakko se vaan on syödä sitä hiivatun riisi-paprika-linssi sekoitusta.
Ei kyllä uponnu yhtään, mutta helkkari tahdon päästä alle 70 kilon,
joten siinä vaiheessa syön vaikka heinää, jos se vie minut uskomattomiin tuloksiin. :D

Eiköhän tää tekstin määrä riitä nyt tälle postaukselle, painun pehkuihin.

Palaillaan!

***

Miki Ryuichi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti