sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Huomenna takas arkeen! :)

Oon ollu reilut viikon lomalla treenaamisesta ja diettaamisesta.
Mutta huomenna se on takas arkeen! Treenit jatkuu taas! :)
Ja kerta en saanut uutta treeniä, teen uuden kierroksen Gammaa.
Ehdoton lemppari treeniohjelma.<3
Ja aion nyt noudattaa treeniohjelman omaa ruokavaliota 99%.
Ainut mitä en muuta on omena lajike. :DDD
Siinä kun pitäis olla hemmetti vihreetä omppuu ja mää en pidä niist.
Mä en luovu meitin luomu Juliet omenoista, ku ne on niiiin herkullisia.<3
En usko, että se on maailmanloppu, jos nyt omena lajike on eri..

Jotenkin vaan aivan HUIKEETA! palata takas treenien pariin. :)))
Oon ihan ikävöinyt treenaamista, meinasin jo tänään aloittaa.
Oisin varmaan muuten aloittanutkin, mutta hlö. kohtaisista syistä en voi,
vaan niitten treenien täytyy olla ma-pe välillä, eikä su-to..

Niin ja PiYo on sitten tilattu! <3 Ens vkolla pitäis olla ystävällä.
Sitten jännätään, tuleeko se tänne Suomeen saakka.
Hitto mä oon pissed off jos ei tuu peetele haluun sen! xP
Tosin tällä kertaa se seurantakoodi täytyy olla.

Juteltiin tossa tuon ystävän kans, että on voinut niinkin käydä,
että postin työntekijä siellä Jenkeissä on pöllinyt häen paketin.
Siinä kun luki että fitness tavaraa ja kerta ei ollut seurantakoodia,
niin ei sitä kukaan tiedä kuka sen otti ja mistä jne.
Mietin just, että jos siinä paketissa ois ollut seurantakoodi,
sen paketin liikkeitä seurataan ja jos se ei lähtis eteenpäin jostain mestast,
sithän tiedettäis että sen pitäis edelleen olla siellä.
Nyt oli kleptomaanilla oiva tilaisuus, kun ei ollut seurantakoodia.
Noh virheistä opitaan!! Tosin ystäväkin tuumas, ettei enään kirjoita,
että paketissa on yleensäkkään mitään fitness kamaa vaan jotain muuta.
Jotta ei enään uudestaan näin kävisi.
Nyt vaan jännään, että millon ystävä saa sen PiYo paketin,
milloin hän sen postittaa ja tuleeko perille. :>
Ainakin mahdollisuudet paranevat, kun hankitaan seurantakoodi,
eikä ystävä enään sanallakaan mainitse fitness kamoista.
Tietty voivat sitten tullissa ihmetellä hmmm nooo... Kattoo mitä käy. :D

Ajattelin sitten 6kk kunniaks ottaa niitä kuvia pitkästä aikaa. :)
17.7 tulee 6kk täyteen siitä, kun aloitin treenaamisen.
Kesäkuun kuvat jätin väliin, kun ei ollut mitään näytettävää..
On tullut vaan toukokuusta lähtien vähän väliä herkuteltua,
milloin milläkin syyllä.. Eipä silloin tuloksia tullut, joita näyttää.
Haluaisin päästä alle 70kg ennen tuota päivää. Eli reilut kaksi viikkoa aikaa.
Ja jahka pääsen alle 70kg, vasta sitten menisin vähän shoppailemaan. :)
Pidän edelleenkin samoja lökäpöksyjä, mitä pidin +17kg painavempana.
En näitä housuja voi enään ulkona pitää, sillä pepun kohalta ovat aivan liian..
Hmm.. Alhaalla? :D En edes tiedä mikä se sana siihen ois,
mutta tuntuu vaan että laahustaa sieltä päin.
Mutta en viitti viel uusia collegehousuja ostaa, haluan päästä alle 70kg eka.
Sit se onkin oitis kauppaan etsimään uudet ihanat Puman college housut.<3
Toivottavasti pääsisin kohta puolii sinne, on tullut jumiteltua liian pitkään
näissä samoissa lukemissa (tosin oma vikahan tämä). ><

Beachbody on myös alkanut myymään vaatteita mainostaen noita treeniohjelmia.
Haluan aivan ehdottomasti tämän!!! :)


Ihana Shaun T keskellä.<3

Mutta jäljellä vaan XL:llää, eli täytyy odottaa että tulee taas pienempää kokoa.
Musta tää on vaan niin siisti ja vielä korostaa tuota meitin lemppari t-ohjelmaa,
joten enemmän kuin mielelläni mainostaisin tuota muillekkin. x)
Haluun haluun ja haluuuun!!! <3
Nyt täytyykin tehdä töitä, että se pienin XS koko ois sitten sopiva. ;)
Sen nimittäin aion tilata ja aion olla niin hyväs kunnos, et se on mulle istuva. :)

Mietin myös paljon jo ensi kesää. Missä kunnossa olen silloin?
Tämä kesä oli merkityksellinen, sillä pääsin normaalipainoon,
jossa en ole ollut hyvin hyvin moneen vuoteen.
Mutta juuri mainitsin miehelleni, että sitten ensi kesänä.. Haluan olla timmi!
Haluan että minulla olisi edes lähellä treenattu vartalo.
Tällä hetkellä olen normaalipainoinen, mutta pömppöä riittää...
Olen aikalailla samassa tilanteessa, kuin missä olin 10-vuotta sitten.
Olin silloinkin normaalipainoinen, teini-ikäinen, mutta minulla oli pömppää.
Piti laihduttaa se silloin pois, mutta sitten kävikin päinvastoin. :/
Nyt aion saattaa tuon työn loppuun, en jää tähän.
Jos tuhannet muut siihen pystyvät, pystyn minäkin!!! EN LUOVUTA!!!
En luovuta ennen kuin olen saanut haluamani lihaksikkaan vartalon!!
Ja vielä minä sen saan, saattepa nähdä!! :)

Makoisia unia kaikille! (o:

Miki


1 kommentti:

  1. Sulla on niiiin hyvä motivaatio! Ei epäilystäkään, ettet saisi sitä timmiä kroppaa ens kesäksi. :) Mäkin voisin sinne tähdätä, kun nyt sais otettua itteään niskasta kiinni ensin. :))

    P.S. Musta saat sitten shoppailuseuraa :P

    VastaaPoista