lauantai 26. huhtikuuta 2014

Stressiä ja ahdistusta...

Ja senhän varmaan kaikki tietää, että eivät tee hyvää kropalle. :/
Pitkästä aikaa stressaa raha tilanne. Pysyn optimisena, että asiat järjestyy.
Mutta motivaatio on nyt stressin takii vähän vähentynyt. :(

Olen nyt pitänyt 3 päivän tauon, skippasin jopa Muay Thai harkat.
Ei vaan ollut fiilistä, liikaa stressaa.. Mut kuten sanoin,
uskon että asiat järjestyy ja sitten taas helpottaa.

Huomenna ois tarkotus taas palata ruotuun ja jatkaa siitä mihin jäin.
Ja laittaa nyt ne saamarin pizzat panniin!
Tänäänkin söin siis ei samperi mun kans, oon syönyt viimeisen kahden viikon
aikana ainakin kahdet pizzat ellen kolmet...
Olen ollut koukussa makeeseen sekä pizzaan.
Makeesta olen päässyt eroon, mutta pizzasta en..
Siinä siis riittää vielä haastetta itteni kanssa, että pääsen siitäkin eroon.

Edellises kämpäs oli Kotipizza n. 5min kävelymatkan pääs.
Pahimpina kertoina tuli syötyä yhden viikon aikana 2-3 pizzaa sekä kebsut.
Noh nyt asutaan sellases kämpäs, missä Kotipizza on vaan n. 2min
kävelymatkan pääs. Ei auta yhtään asiaa. :D
Sillon, ku ei jaksa hakee mistää ns. kaukaa niin haen tuolt.
Nämä "kauempana" olevat vaihtoehdot ovat Subway (n. 8min kävelymatka)
sekä meitsin lemppari japsi ravintola, bussilla kestää n. 5min.
Monesti en vaan "jaksa" lähteä hakee sielt japsimestast niin haen sitten Kotipizzast.
Tähän on tultava loppu, oon aivan liian koukussa niitten medium pannupizzaan.

Otan nyt niskasta kiinni, se on pakko ja pidän loppu kuun + toukokuun taukoa.
Vähintään sen toukokuun, en halua jatkuvasti mitään helkkarin pizzaa vetää.
Hermot menee itteni kanssa, kun annan valtaa sille laiskalle puolelle mussa.
En halua antaa sille enään ohjia, ohjas mua jo niin monet vuodet et nyt riittää.
Hän ei saanut mitään muuta ku läskiä aikaseks...
Pitää työntää syrjää hänet ja antaa tilalle uudelle, aktiiviselle minälle. :)

Huomenna mun on pakko päästä takas treenaamaan.
En usko tosin, että pääsen normipainoon ennen meidän vuosipäivää.
Jos pääsisin toukokuun aikana niin siitä olisin todella iloinen.
Katsotaan miten käy, mutta jos jatkan näin niin silloin en ainakaan pääse.
Kaikkea muuta, menen vain väärään suuntaan...

Toivottavasti asiat järjestyis pian niin ei tarvis murehtia ja vois taas kunnolla
keskittyä näihin treeneihin ja ruokavalioon myös, ilman murjen häivää. :)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :o)

Miki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti