torstai 17. huhtikuuta 2014

Pääsiäinen toi mukanaan vastustamattomia herkkuja ^.^

Mun syömiset meni taas uusiksi, kun rakas isoäitini laittoi tulemaan kaikenlaista hyvää.. Nyt tässä ollaan ihan vatsa pullollaan, sulattemessa. Tullut syötyä liikaa..
En tiedä muista, mutta mun on todella vaikea vastustaa hyvää herkkua,
jos vain on saatavilla. Sen takia tapanani on äkkiä syödä ne pois tai heittää mäkeen.
Mummini herkkuja, jotka hän on itse leiponut niin en halua heittää mäkeen.
Joten tässä sitä sitten ahmitaan, että saisi ne nopeasti pois ja pääsis takas ruotuun..
Tulee taas paussi tähän painonpudotukseen, murr!
Noh onneks ei noita herkkuja oo saatavilla, ku aniharvoin.
Viimeks joulukuussa mummini lähetti herkkuja, joten onhan tässä jo aikaa vierähtänyt.

Kaksi päivää olen nyt syönyt aivan liikaa kaikkea mitä ei pitäis...
Kaksi päivää riittää, loput saa syödä mies.
Oon niin helkkarin lähellä sitä normipainoa, että en haluu liikaa sabotoida...

Kyllä muuten huomaa, mitä sokeri tekee.
Lapsesta lähtien en ole ollut niin keksien perään, mutta mummini s-pipareita rakastan.
Niistä pidän edelleen ja niitä olen nyt pari päivää syöny.
Olo on heti väsyneempi, sellanen olo ettei jaksa tehdä mitään.
Onneks tänään oli muutenkin day off päivä, huominen on myös.
Mut jos mä tällast söisin jatkuvasti, kuten tein ennen,
ei sitä energiaa kyllä reeneihin ois. On niin uskomattoman laiska olo,
ei mulla oo tällast oloo ollu pitkää aikaa. :/

Vieläkin on s-pipareita jäljellä, mutta nyt on pakko sanoo, etten niitä enään halua.
Kahden päivän aikana oon niit syöny ainakin 20 kpl eli aivan liikaa. :/

Huomenna meen takas mun rutiineihin, normaaliksi muuttuneeseen ruokavalioon.
Olen täysin rakastunut mun uuteen ruokavalioon, vaikkakin vaihtelu virkistää!
Eilen söin kauan himoitsemaani yaki udonia ja tänään hain pizzaa..
Yaki udon oli edelleenkin tajunnan räjäyttävän hyvää!! x]
Pizza oli ihan jees, mutta ei se niin hyvää oo ku yaki udon, ei edes lähelle.
Kotipizza vaan sattuu olemaan lähempänä, heh. :P

Argh turhauttavaa!! >< Miks piti sortuu noihin kekseihin...
Ei auta muu, ku taas syödä fiksummin ja reenailla, jotta rasvaa lähtee! :)

Oikein mukavaa pääsiäistä kaikille! :o)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti