keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Treenit on sitten takana päin ;)



Siis en voi uskoa tätä todeksi, miten se on näin nopeasti mennyt se aika??
Vastahan mä aloitin tän projektin ja nyt se on jo melkein loppu..
Joten aivan uskomatonta - I DID IT!!! En luovuttanut!! 8)
Oon siis niin superhyper ylpee itsestäin, kerrankin en luovuttanut.
Huomenna on sitten viimeinen kuntotesti ja sitten on eka (A) treeni pulkassa!
IHANAAA!!!! Haluankin nyt vähän taukoa tuosta sairaasta treenistä.. :D
Perjantaina sitten postailen noista tuloksista, näin yleisesti,
sekä tuosta kuntotestistä näytän tulokset, miten on kunto kohentunut.
Vielä on tosin paljon matkaa, en ole vielä normaalipainoinen,
joten tekemistä on vielä sen puolesta, mutta tästä jatketaan eteenpäin! :)

Olen niin iloinen. Ekaa kertaa elämässäni uskon, että joku kaunis päivä,
olisin hyvässä kunnossa ja se myös näkyisi ulospäin.
En ole koskaan ollut urheilullinen, kaukana siitä..
Nyt tosin uskon, että voisin muuttua sohvaperunasta urheilulliseksi.
Olen jo nyt huomannut sen muutoksen, että rakastan treenaamista.
Neljällä eri salilla olen käynyt, jumppia kokeillut, mutta jotain puuttui..
Intohimo siihen, mitä teen. En välittänyt niinkään mistään noista.
Oli se sitten salilla laitteiden kimpussa tai zumbailemassa.
Mutta tämä, siis en voi edes sanoin kuvalla, miten hyvältä musta tuntuu
aina treenien jälkeen ja koko loppupäivän. Se on jotain uskomatonta.
Se tunteen ansiosta en luovuttanut, vaikka mieli teki, montakin kertaa.
Sekä se unelma, että joskus saisin sen unelmieni vartalon, kuljettaa mua eteenpäin.

Ahh tässä on kyllä niin ihana biisi! Pieni pätkä suomennettu biisistä. :)

Unelmoitko, että maailma tietää nimesi? Kerro minulle nimesi
Välitätkö kaikista pienistä asioista vai välitätkö mistään?
Haluan tuntea, kaikki kemikaalit sisälläni, haluan tuntea
Haluan auringonpolton, jotta tiedän olevani elossa


Tässä koko biisi: https://www.youtube.com/watch?v=GWcXuu16ttcn

En vielä tiedä kerkiänkö ennen viikonloppua kunnon postauksen tekemään.
Veikkaan kyllä, että en. Koitan perjantaina saada ainakin yhden postauksen aikaseks.
Kirjoitan sitten kunnolla näistä treeneistä sekä noista tuotteista, joita oon käyttäny.

Nyt pitää alkaa mennä nukkumaan, joten palaillaan! ٩(͡๏̮͡๏)۶



***

Miki Ryuichi

4 kommenttia:

  1. Moikka! Mitä treenejä teet? Aika salamyhkäisesti niistä kirjotat niin ovatko ne jokin salaisuus? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve! Sen takia olen kirjoittanut salamyhkäisesti, sillä en halua mainostaa jotain, ennenkuin olen itse sitä kokeillut ja toimivaksi todennut. ;) Kerta nyt on 2kk treeniohjelma suoritettu ja toimivaksi todettu niin nyt vihdoin kerron sitten siitä itse treenistä. Huomenna koitan keretä siitä kertomaan, mutta viim. lauantaina, jos en jostain syystä kerkiä huomenna. :)

      Poista
    2. Ok, ymmärrän pointtisi:) On vaan meinaan lukijana kivempi lukea yksityiskohdistakin eikä vaan ympäripyöreesti että treeniä on tehty tai ruokaa on syöty :)

      Poista
    3. Totta, onhan se. En vaan halunnu mainostaa jotain ja sitten huomata vasta jälkikäteen, et se olikin ihan humpuukia. :D Mutta tästä edespäin uskaltaa noista puhuakkin, kun tietää, että ovat sitä mitä on luvattu. :)

      Poista