keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Ja piti viel lisätä edelliseen..

Et se viime viikkone kurkkukipu EI yltyny pahemmaks, onneks!
Terveenä ollaan koko perhe pysytty, mikä on tietty aivan mahtavaa. :)))
Kuitenkin vielä lämmintä otan varmuuden vuoksi, mutta hyvältä näyttää.
Yhden päivän pidin ekstraa treeneistä, torstaina kun piti aloittaa niin aloitin perjantaina.
En halunnut ottaa riskei, että sairastuisin lisää ja se kaksi päivää kyllä muutti mua..
Keskiviikko oli muutenkin vapaa ja torstain pidin vapaata.
Se kahden päivän tauko tuntui 1-2 viikon tauolta! Siis MITÄ!?
Oikeesti, en valehtele! Se tauko tuntui niin pitkältä, että ihan jännitti,
miten treeni menee sitten perjantaina, oli perhosia vatsassa haha. :D
Niin paljon jännitti, en tiedä miks.. Kai mä vaan oon niin rakastunu mun uusiin tapoihin,
että en osaa enään olla liian pitkään treenaamatta. Tulee sellanen todella outo olo.
Vaikka eihän kaksi päivää ole mikään pitkä, ei tietenkään, höpöhöpö!
Mutta se tuntui kirjaimellisesti 1-2 viikon lomalta...

Ihan alunperin mietin, että kun saan tän A treenin päätökseen,
pidän viikon tauon. Noh sit aattelin, että se viikko olisi liian pitkä..
Ehkä jos maanantaina jatkaisi, eli olisi kolmen päivän tauko (pe-su).
Tuon kahden päivän takia täytyykin laittaa suunnitelmat uusiksi.
Miten mä voisin olla KOLME päivää treenaamatta siis apua!!! :D
Joten saa nähä, voi olla että perjantai riittää vapaapäivästä ja lauantaina takasi.
Parin päivän tauot ei oo oikein mun juttu, selkeesti. :P

Näin ;)


Nyt oikeesti unille. Se ois moro! :]

***

Miki Ryuichi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti