maanantai 24. maaliskuuta 2014

Postaus 3/3 A: Mitä lisäravinteita käytän?

Luethan aikaisemmat kaksi postausta ennen tätä! :)

Tässä nyt kestikin pikkasen, olin vaan lauantaina niin väsynyt..
En jaksanu ees koneella olla, oli vähä univelkaa. :/
Sunnuntaina sitten ei taas yksinkertaisesti ollut aikaa, mutta nyt on!
Ainakin vähäsen, joten yritän kirjoittaa nopsaa ja lyhyesti, mutta mutta..
Mun lyhyet postaukset tiedetään.. :D

Elikkä siis juu nii mitä mömmöjä käytän? Back to the beginning..
Kun katoin niitä videoita youtubessa, yksi juoma todella moni käyttäjä suositteli.
Tämä ei niinkään liity treenaamiseen, eli on vähän niinkuin vitamiini juoma tms.
Moni puhui, että tämä juoma auttoi heitä pääsemään tavoitteeseensa.
Niin moni sitä kehui, joten pakkohan minunkin oli sitä kokeilla. :P
Ja olen ikionnellinen, että kokeilin. En enään voisi elää ilman! :)
Tämä on tosiaan auttanut minua ja olen päässyt eroon siitä jatkuvasta makeannälästä.

Aloitin tämän laihis projektin 26.12.2013 ja tästä vasta 2-3 viikkoa myöhemmin
aloitin treenit ja näiden tuotteiden käytön. Ennen kuin aloin näitä käyttämään,
olin jo lopettanut limujen, leivonnaisten, suklaitten jne syömisten.
Näitä siis vedin ennen päivittäin, mutta nyt halusin eroon tästä riippuvuudesta.
Tuon 2-3 viikon aikana en kuitenkaan päässyt makeanhimosta eroon.
En sentään syönyt enään päivittäin suklaata, mutta mieli teki.
Söin kuitenkin geishaa sekä fazerin sinistä ja nautin molemmista!
Namnamnam! Oli niin hyvää, että söin liikaakin tuota geishaa....
Ja pelkäsin, että enkö koskaan pääse eroon tästä riippuvuudesta.
Aloitin treenit ja näitten lisäravinteiden käytön.
Meni n. 2-3 viikkoa, kunnes huomasin, että makeanhimoni oli hävinnyt.
TÄYSIN! Siinä missä ennen oli pakko ostaa suklaata, kun menin ohi karkkiosaston,
nyt en vain enään pystynyt, huomasin tämän yhdellä kerralla.

En muista kirjoitinko tästä, mutta tämä tapahtui helmikuussa.
Olin asioilla ja mietin, että pitäisikö nyt pitkän (yli kuukauden) tauon jälkeen,
käydä ostamassa S-Marketista Rainbow Pähkinäsuklaata.
Se on yks miun ehdoton lempparini. Noh menin S-Markettiin.
Siinä se oli, se herkku suklaalevy. Olin kurottamassa kättäni, kun tuli aivan kaamea olo!
Aloin voida huonosti, kun ajattelin, että söisin edes yhden palan...
Otin käteni pois, mutta mietin vielä uudestaan.
Jokaikinen kerta, kun mietin tuon suklaan syömistä, tuli heti aivan hirvittävä olo.
Siis vähän ku ois perhosia vatsassa siis sellane hirvee jännitys / ahdistus tms.
Ensimmäistä kertaa elämässäni minun teki mieli, mutta ei sitten tehnytkään!
Ja tuon päivän jälkeen en ole edes yrittänyt uutta yritystä, ei ole tehnyt mieli.
Olen niin hurjan iloinen, n. 10-vuoden piina on vihdoin ohi!!!! :)
Joten KYLLÄ! Suosittelen tätä aivan mahtavaa juomaa kaikille!!! 8)


Tämän terveyspommin nimi on Shakeology. Löytyy vaikka mitä vitamiineja.
On vähän niinkuin ateriankorvike, mutta ei kuitenkaan.
Tällä juomalla saa korvata yhden aterian päivässä.
Maksimissaan kaksi juomaa voi ottaa yhden päivän aikana, mutta ei yhtään enempää.
Sen verran paljon vitamiineja, että ei oo hyväks, jos kroppa saa niitä liikaa.


Olen huomannut, että minun kohdalla suurin vaikutus on juuri se,
että on vienyt minun makeannälkäni pois kokonaan. Suklaa ei vaan uppoa.
Enkä ole leiponut mitään leivonnaisiakaan nyt kohta kolmeen kuukauteen!
Ja ennen leivoin melkeinpä päivittäin. Ja tästäkin puheen ollen;

Olisikohan tästä nyt n. 2-3 viikkoa aikaa.. Kuitenki, päätin pitkästä aikaa leipoa.
Tein mustikkapiirakkaa, jota ennen rakastin ylikaiken.

Mulla oli tapana syödä paljon sitä itse tehtyä murotaikinaa. :D
Nyt otin vähäsen ja se riitti, itse piirakka ei enään maistunu...
Mietin et mitä ihmettä mulle on tapahtunu, ku ei uppoo oma tekemä piirakka? :o
Mut ei niin ei, ei uponnu, joten n. 80% meni piirakasta roskiin,
ku ei mieskää jaksa yksin koko piirakkaa syödä...
Tulin siihen tulokseen, että en kyllä hetkeen leivo, kerta roskiin menis muutenki.
Kiitokset Shakeologyn, en enään kaipaa niitä leivonnaisia enkä suklaata.
En enään laisinkaan, mikä on aivan mieletöntä!!! :)
Jos kukaan, joka tätä postausta lukee, on yhtä riippuvainen makeasta, kokeile tätä!
On hintansa väärti!!!! Halpaa tämä juotava ei ole,
varsinkin kun joutuu Jenkeistä sitä ostamaan.
Postituskulut tuovat heti lisähintaa + voi jäädä tulliin,
jolloin tulee vieläkin kalliimmaksi, mutta on sen väärti.
Sen lisäksi, että auttaa makeanhimoon, saat rutkasti tärkeitä vitamiineja. :)


Minun kohdallani Shakeology on tullut jäädäkseen, I'm hooked. ;)
Jos joku haluaa lukea kaikki mitä toi juotava pitää sisällään,
tsekkaa linkki (Suklaa versio): http://t2coaching.com/wp-content/uploads/2014/03/Shakeology_ChocolateBag_1.5_Back.png

Makujahan löytyy seuraavasti:
Suklaa, Vegaani Suklaa, Vanilja, Vegaani Tropiikki/Mansikka, Mansikka (uutuus),
sekä Greenberry eli vihreämarja suomenkielellä.

Itte olen kokeillut vain tuota perus Suklaata ja se on niin hemmetin hyvää,
että ei ole ollu vielä kiirettä kokeilla noita muita makuja. :D
Näitä siis saa ainoastaan eBaysta (ebay.com).
Beachbody ei lähetä mitään lisäravinteita Jenkkien ulkopuolelle
(poikkeuksena Kanada).

Siis voi helevete mikä määrä tekstiä ja tässä vasta se eka tuote. :D Huoh.
Tässä vielä meitsin oma ottama kuva kyseisestä herkusta. ;)

Meitsin toiseks lemppari juoma :)



Joudun kyllä nyt tähän lopettamaan, kello tikittää.
Postailen kahdesta muusta myöhemmin.
Ehkä huomenna, ehkä ylihuomenna. Riippuen miten kerkiän, mutta kuitenkin piakkoin! :)

Unille, joten palaillaan taas! ٩(͡๏̮͡๏)۶

***

Miki Ryuichi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti