sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Arki koittaa huomenna! IHANAA!!! 8)

Ihanaa sunnuntaita kaikille!! Mä oon täällä nyt ihan fiiliksissä oikeesti!! 8)
Ensinnäkin kävin eilen alennuksien perässä kokeilemassa farkkuja.
Ostin viime vuoden toukokuussa hyvin pitkän tauon jälkeen itselleni farkut.
En ole ostanut farkkuja suurten reisieni takia, mutta kerta viime vuoden toukokuussa olin pudottanut jo 15kg,
ajattelin että nyt voisi olla korkea aika ja fiilis oli huikee, kun mahduin 33 tuumasiin farkkuihin!
Kyseiset farkut olivat alkaneet käymään jo suuriks ja oisko ollu marraskuus vai joulukuus kun kävin kokeilemassa
yhtii farkkui, jotka olivat 30 tuumaset, että JOS mahtuisin niihin, mut huoh en mahtunu... :/
Joten jatkoin vielä sitten noitten 33 tuumasten farkkujen käyttöä, kunnes perjantaina tuli mainokset kotiin.
Heti pisti silmään; "NYT KAIKKI VAATTEET -50% HINNOISTA!" joten pakkohan sinne oli mennä!
Kun pääsin farkku puolelle, kaikki koot olivat vaan todella pieniä...
Yksi n. 50-vuotias vanha rouvakin tuumasi miehelleensä katsellessaan näitä farkkuja:
"Siis aivan liian pieniä kokoja!" ja laittoi farkut takaisin hyllyyn.
Suurin, siis tosiaankin suurin, jonka löysin, oli 29 tuumaset...
Otin ne sekä yhdet 28 tuumaset, loput farkut olivatkin sitten 27 tuumaset.
Kokeilin ensimmäiseksi näitä 29 tuuman farkkuja ja shokki oli melkoinen, kun meikäläinen niihin mahtui!!
Tästä innostuneena heräsi uteliaisuus, oli pakko kokeilla myös näitä 28 tuuman farkkuja.
En olisi ikinä uskonut, mutta ne meni ylös saakka, vetoketju ja nappi meni kii!!!
Ne sitten lähti matkaan muutaman muunkin ihanan uuden vaatekappaleen kanssa.

Alla 33 tuumaset farkut ja päällä uudet 28 tuumaset farkut. :)

Tänään sitten ensimmäistä kertaa ne laitoin jalkaani, kun kävin kaupoilla.
Katsoin ikkunoista, kun kävelin ohi ja ensimmäisenä tulee vaan mieleen;
"Ei noi voi olla mun reidet siis ei ne voi olla! Miten pienet noi on! Uskomatonta!"
Kaikki se tuska, se kipu, mitä mä oon tehny noitten treenien kans, vihdoin nään ne tulokset!
Oon kironnu syvimpään helvettiin varsinkin ne reisi treenit, sillä ne on mulle niin helkkarin vaikeet!!!
Mutta kuukausi kuukaudelta mun kunto kehittyy, kuukausi kuukaudelta mun lihakset kasvaa,
pystyn tekemään enemmän ja enemmän ja mitä enemmän teen, sitä enemmän tunnen myös treenin vaikutukset.
Nyt tiedän, että kaikki ne reisi treenit eivät ole menneet hukkaan. Nyt näen ne tulokset.
Mulla on aivan ihanan pienet reidet, jotka mulla on viimeksi ollut 12-14-vuotiaana! Hymy on herkässä. :')

Kuva otettu tänään, päällä uudet 28 tuuman farkut sekä uus takki kokoo s. :]
En enään häpee itteeni kameran edessä. :>





Fiilis on huikee ja nyt vaan ootan huomista, jotta pääsen takas treenien pariin!
Flunssa edelleen kiusana, mutta parempaan suuntaan on onneksi mennyt. Eiköhän se tästä helpota. :)
Postailen ensi viikon aikana, että miten on lähtenyt käyntiin kahdella eri treeniohjelmalla treenaaminen. :)

Palaillaan!! :o)

Miki

PS. Alla muutama kuva syömisistäin. ^^


Täysjyvätortilla, jossa jauhelihaa, salaattia, kurkkua ja ketsuppia. Herrrkullista. :>
Piti hyvin pitkästä aikaa tehdä seeprakakkua, mutta tällä kertaa korvasin öljyn juoksevalla margariinilla
ja laitoin myös 2,5dl sijaan vain 1dl sitä. Tällä tavoin kakussa oli n. 1000kcal vähemmän, kuin normaalisti. :P
Reilun vuoden tauon jälkeen ostettiin ranskanleipää. Yksi siivu sitä ja päälle margariinia, salaattia, leikkelettä ja kurkkua. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti