torstai 27. marraskuuta 2014

Jäähyväisetkö?

Kyllä se on nyt vain pakko todeta, aikaa ei ole ja tästä syystä lopetan blogini kirjoittamisen.
Eipä miulla montaa lukijaa ole, jotka jäisivät edes kaipaamaankaan.
Ehkä minua ei ole vain tehty bloggaajaksi, kun tuntuu ettei ketään kiinnosta. :/
Mitä turhaa siis ottaa stressiä blogin kirjoittelemisesta.

Sen voin sanoa, että todella todella lähellä olen 20kg pudotusta.
Tarkalleen olen 800g päässä tuosta tavoitteesta, joten lähellä ollaan ja uskon sen saavuttavan tämän vuoden aikana. :)

Treenaamiset olen joutunut lopettamaan kokonaan, juurikin ajanpuutteen vuoksi.
Niin hassulta, kuin se voi jollekkin kuulostaa, minulla ei yksinkertaisesti vain ole aikaa sitoutua treenaamaan 5-6 kertaa viikossa ja näitä ohjelmia pitäisi nimenomaan treenata 5-6 kertaa viikossa.
Aion kuitenkin aloittaa thainyrkkeilyn uudestaan heti, kun se tammi-helmikuussa taas alkaa.
Alkeiskurssi kun on "vain" 3 kertaa viikossa, 5 viikon ajan.
En tiedä kuinka monta tuntia on sitten jatkokurssilla, mutta toivon mukaan vain 1-2 kertaa viikossa.

Elämässäni alkaa uusi vaihe, joka tulee viemään suurimman osan vapaa-ajastani, jonka vuoksi treenaaminen jää vähälle.
Enkä tiedä yhtään, milloin elämäntilanne olisi sellainen, että voisi taas sitoutua treenaamaan kunnolla.

Beachbodylta on tulossa uusi treeni joulukuussa; Insanity MAX:30.
Treeniohjelma, joka minun on pakko ostaa heti, kun mahdollista. On kuin minulle tehty! <3


Pidän todella paljon Insanitystä ja kerta tämä on kuulemma yhtä hullu treeni, kuin se, on tämä pakko hankinta.
Se vain on hyvä kysymys, että miten saisin sitten järjestettyä tälle aikaa..
Toivon, että ehkä aivan uusi treeniohjelma olisi se motivaatio ruiske, jota kipeästi tarvitsen.
Uskon, että jossakin vaiheessa talvella tai keväällä on hektisyys vähän helpottunut ja olisi aikaa treenaamiselle.
Täytyy tämä siis hankkia ensi vuonna, jotta pääsee taas ylittämään itsensä treenaamisessa. :)



Eiku hitto, tällä mä niin alotan vuoden 2015!!! 8)
Aloitin vuoden 2014 Insanityllä, joten tämä on kuin kutsumus aloittaa 2015 vuosi juuri tällä treenillä!
JESH! Motivaatio on palannut!! Siihen saakka pidän matalaa profiilia, enkä ota stressiä treenaamisesta.

JOS täällä on joku, jota vielä kiinnostaa seurailla miten meitin matka jatkuu Beachbodyn treeneillä niin kommentoikaa.
Mutta jos ei niin en ota sitä henkilökohtaisesti, treenaan kuitenkin taas ensi vuonna lujaa. :]

Joulun odotuksia kaikille! :o)

Miki


2 kommenttia:

  1. Minä luen kyllä! Joka päivä käyn tsekkaa täällä joko löytyis uus postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Tuntuu vaan olevan aika kuollutta. Välillä tulee fiilis, että itselleni kirjoittelen, kun on vaan kaksi seuraajaa ja todella harvoin kukaan kommentoi yhtikäs mitään niin oon miettinyt, että "what's the point?". :/ Mut jos mielenkiintoa on niin sit kyllä jatkan, mutta joululoman kyllä pidän. ;)

      Poista