maanantai 17. helmikuuta 2014

30 Päivää treenei takana :)

Piti jo viim. eilen postata, mut sit tuli toi CAN-FIN matsi ja kaikkee muuta ni jäi.
Unohdin kaikenlisäks ne kuvatki ottaa, mut tänää sain ne otettua.

Niin oon ärsyyntynyt, miten saatoin olla niin kirjaimellisesti tyhmä!
Kolme viikkoa meni hukkaan, kun luulin, että olin miinuksella kaloreitten suhteen,
kun oikeasti olinkin nolla tilassa eli en laihtunut enkä lihonnut.
Kolme viikkoa meni, ennenkuin tajusin mokani ja sen takia ei paljoa näy eroa kuvissa,
verrattuna ekaan päivään ja viimeisimpään. Harmittaa ja paljon. :(
Nyt täytyy vaan oottaa ja kattoo, ehkä kuukauden kuluttua näkyy sitten paremmin tuloksia, kun ei enään tee samaa virhettä uudestaan..

Katoin myös samalla vyötärönympäryksen ja oli sama, kuin viikko sitten. Pyh!
Mut sitten taas paino on taas pikkasen laskenu, jei!
Nyt painan 83,7kg. Happy. ^^ Enään 4kg niin olen taas alle 80kg!
Toivottavasti olisin 79kg sooooooon. :o)

Mietin kyllä pitkään, että kehtaanko nyt noita kuvia julkistaa siis äähh....
Mulla on niin kamalan iso vatsa että huhhuh!
Huomaa kyllä, että leivonnaiset on maistunu...
Sellanen pulla vatsa, että kääKK! ;/
Mut kerta mulla on niin pieni lukijamäärä niin mietin, et voin ne julkaistaa.
Sit ihan sama, jos olis vaik +100 lukijaa, jos mulla ois kuva jossa ois selkeesti kunnon tuloksii niin sitten ei haittais, mut nyt ku ei näy viel paljoo tulosta niin mietin et kehtaako mut kehtaan nyt sitten. Saatte kauhistella mun pulla masua. :D

HUOM! Ottakaa huomioon, ettei ole paljoa eroa nähtävissä, juuri sen 3 viikon takia,
kun olin nolla tilassa. Mutta vaikka paino ei pudonnut kolmeen viikkoon,
kroppa silti kiinteytyi pikkasen ja ehkä sen kuvista huomaa? :]



KääKKK!!! Kamala pulla vatsa ><    



Torstaina olisi sitten kolmas kuntotesti. Katsotaan miten sen kanssa menee.
Toivottavasti sais taas parempia tuloksia, kui viime kerralla. :)

Later!

***

Miki Ryuichi

2 kommenttia:

  1. On! Nähtävissä muutos, good job! :) Selkeästi vatsa pienempi, ja keskivartalo näyttää paaaljon pienemmältä tossa alimmassa. Muutoskuvat on niin parhaita! Harmittaa, etten ite ottanut enempää pudotuksen aikana, mutta ehkä voin nyt kiinteytymisen tiimoilta napsaista. :P

    Jee, kohta me ollaan niiiiiin tikissä! :)

    VastaaPoista
  2. Komppaan Jenniä! Muutosta näkyy kyllä selkeesti keskivartalossa! :)

    VastaaPoista