keskiviikko 10. syyskuuta 2014

10km lenkki :]

En viitsinyt koko päivää höpöttää viime postauksessa, joten päätin jatkaa seuraavassa. :P

Maanantaina sen sitten hoksasin; kerta en voinut treenata olkapääni takia, päätin pitkästä aikaa tehdä kunnon lenkin!
Siitä on jo n. 3-4 viikkoa aikaa, kun viimeksi tein 10km lenkkejä, joten oli paikallaan kunnon lenkki.
Joten eilen sitten koko pesue käytiin n. 10km lenkillä, lapset tietysti rattaissa. :P
Oli kyllä mukavaa pitkästä aikaa, mutta jalat olivat kyllä aika poikki. Tänäänkin vielä tuntui. :D
Askelmittarin lukemat olivat kyllä mukavat pitkästä aikaa. (:




Eilen sekä tänään vaa'alla näkyi pitkästä aikaa miinusta, mutta vielä on matkaa siihen lukemaan, josta lähdettiin.
Ehkä mä nyt kuitenkin uskallan kertoa, mitä se vaaka näytti silloin olikos se nyt sunnuntaina vai lauantaina..
Herkullisen Paholaisen suklaakakun takia (ainakin osa syy tähän lukemaan. Mur!) vaaka pomppasi vähän liikaakin..
+1,6kg! Aivan kauheeta!!! :O Mutta kahden päivän aikana -0,8kg, oon tyytyväinen. :]
Turhauttaa tollaset lukemat ja se, ettei pysty treenaamaan, joten se on tarkkaa mitä suuhunsa pistää. :/

Tässä eilisen päivän syömisiä:

Vakkari aamupala ei treenipäivinä -> kaurapuuro raejuustolla, herrrkullista! ^^ Juomana finrexiä. :P
Nakit ja perunasalaatti -30% alennuksessa niin pakkohan se oli ostaa... ;P

Olen toiveikas, että tämä olkapää olisi pian kunnossa ja pääsisin takaisin treenin pariin.
Jos kaikki menee hyvin, ensi viikolla taas hiki lentää! 8)

Olen tässä myös miettinyt kaikennäköistä. Juoksemisen aloitan pian ja toinen, joka myös kutsuu minua, on uiminen.
Olen viimeksi käynyt uimassa joskus 12-14-vuotta sitten. Lapsena rakastin uimista ja kävinkin uimassa usein.
Sitten se jäi, kun painoa alkoi tulemaan, enkä enään kehdannut näyttäytyä missään... En varsinkaan uimahallissa.
Nyt en enään häpeä vartaloani, minusta se on ihan ok kunnossa. :) Pahimmat vatsamakkarat ovat poissa.
Kehtaan taas näyttäytyä muitten ilmoilla raskausarpieni kera ja näin aion myös tehdä, mutta eka täytyy ostaa uimapuku.
AION vielä tänä vuonna mennä uimaan, se on muuten aivan varma! Rakastan uimista enkä aio välittää,
jos saan tuijotuksia raskausarpieni takia. Aivan sama mulle! Ylpeänä kannan arpeni! Sillä niissä pielee kaksi omaa tarinaa;

Hieno saavutus painon pudotuksessa lyhyessä ajassa sekä sisällä kasvanut ja venyttänyt ihoa kaksi pientä naperoa. :)
En häpeä laisinkaan vartaloani, jotenkin olen vain ylpeä saavutuksistani ja pitäähän minun ollakkin.
Ei sitä kovin moni laihduta 18kg puolessa vuodessa! Joskin oon onnekas myös, sillä ihoni on hyvin kimmoisa.
Ainoat jäljet raskauksista on muutama lisä arpi vanhojen joukkoon. Minulla ei ole laisinkaan löysää nahkaa.
Vatsani muistuttaakin enemmän vatsaa, joka minulla oli ennen raskauksia, joten olen kovin onnekas.
Tiedän, etteivät kaikki ole näin onnekkaita ja iho venyy paljonkin raskauden seurauksena. :/
Sen takia en osaa valittaa arvista, voisi olla paljon pahemminkin.

Taustalla soi yksi lemppari motivaatio biiseistä; Katy Perry - Roar. Aivan huikea biisi! 8)
Jotenkin tulee heti parempi fiilis, kun sitä kuuntelee. Suosittelen kuuntelemaan, jos ei oo tuttu. :)

Tänään ollu taas niin kiireinen päivä, että mietin kyllä kahdesti tuunko edes postailemaan.
Hiukset on nyt värjätty ja parturoitu! Siivous aloitettu, huomenna jatkuu.

Nyt täytyy kiirehtii petiin, huomenna aikanen herätys! Tekemistä on aivan riittävästi. :D

Later alligators ;o)

Miki

PS. Otan VIIMEIN niitä kuvia kropastain ensi viikolla! It's a Promise! [:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti